خانه / وبلاگ / گوناگون / ارتباط با مشتری / چگونه کاربران را مجاب به درج اطلاعات کنیم
چگونه کاربران را مجاب به درج اطلاعات کنیم - وردپرس پلاس

چگونه کاربران را مجاب به درج اطلاعات کنیم

چگونه کاربران را مجاب کنیم تا اطلاعات شخصی خود را ما در میان بگذارند؟

سلام دوستان،

در زمینه افزایش فروش پای مقوله دیگری بنام ارتباط با مشتری و اصول آن در میان است. هنگامی که شما بخواهید به مشتریان خود بیشتر بفروشید یا اینکه مشتریان جدیدی پیدا کنید باید بتوانید با آنان نیز ارتباط بهتری را برقرار کنید به این ترتیب در مقابل هر موضوعی که شما مطرح خواهید کرد باید منفعتی برای مشتری نیز در بر داشته باشد. از آن طرف، باید کاری کنید که کاربر محصول شما را ببنید بدین ترتیب پس از معرفی محصول باید از ویژگیهای محصول صحبت کنید. دقت داشته باشید که به طرزی محصول را معرفی نکنید که انگار کاربر با یک مبلغ ناچیز در کنار یک تخفیف گنده میخواهد معجزه بخرد. نه! رو راست باشد و بجای اینکه شاخ و پر برای محصول بسازید کمک کنید که کاربر کاربری بیشتری از محصول داشته باشد.

حتما بخوانید   تغییر استایل دیدگاه مدیر در میان دیدگاه کاربران
اما چگونه است که کاربر مجاب میشود تا اطلاعات خود را با ما در میان بگذارد. اطلاعاتی مانند تلفن همراه که با آن میتوانیم به شماره وی اسمس تبلیغاتی ارسال کنیم یا اینکه آدرس ایمیل خود را با ما درمیان بگذارد تا بتوانیم وی را در فهرست ایمیل های آماده برای خبرنامه ها و خبرنامه های تبلیغاتی یا همان ایمیل مارکتینگ آماده کنیم.

 

چگونه کاربران را مجاب به درج اطلاعات کنیم - وردپرس پلاس
راه کاری که برای اینکار اندیشیده شده اینست که تنها راه دستیابی کاربر به مطالعه دقیق پیرامون محصول یا استفاده از مطالب وبسایت اینست که کلید دسترسی به این خدمات را روی اطلاعات کاربر تنظیم کنیم.

مثلا اگر کاربر میخواهد از تخفیف های ماهیانه برای محصولات آگاه شود بهتر است بجای عضویت در کانال تلگرام، ایمیل آدرس خود را در اختیار شما قرار دهد تا تخفیف ها و اتفاقات ویژه برای وی در صندوق ایمیلش ارسال شود.
اما چگونه از کاربر بخواهیم در صف دستیبای به تخفیفات ماهیانه قرار گیرد. اینجاست که صفحه های فرود در وبسایت ها پیاده شده اند. صفحه فرود یعنی اینکه کاربر به محض دیدن صفحه به اطلاعاتی که لازم است به وی انتقال یابد دست پیدا کند.
در صفحات ورود شما همیشه میتوانید از عناصر بصری پیشرفته و البته زیبا و گرافیکی با پیام های مختلف استفاده کنید. میتوانید پاپ آپ محصولات ویژه را به کاربران نمایش دهید تا بتوانند با وارد کردن ایمیل خود به آنها دسترسی پیدا کنند.
هنگامی کاربران اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما قرار دادند شما باید به آنان نشان دهید که کار مهمی انجام داده اند همچنین این کار برای آنان نشانه اینست که با وبسایت خوبی در تماس هستند به همین منظور هنگامی که کاربران فرم هایی از جانب وبسایت شما را با اطلاعات خود تکمیل نمودند از آنان تشکر کنید. حتی میتوانید اخبار خوبی نیز در همان ابتدا به ایمیل آنان ارسال کنید.

منبع: وردپرس پلاس – ارائه دهنده: قالب حرفه ای وردپرس – قالب فروشگاهی وردپرسآموزش های افزایش فروش

امتیاز شما به این مطلب (:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *