خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / ایمیل مارکتینگ / اشتباهاتی که در خبرنامه های خود نباید داشته باشیم
اشتباهاتی که در خبرنامه های خود نباید داشته باشیم - وردپرس پلاس

اشتباهاتی که در خبرنامه های خود نباید داشته باشیم

آیا میدانید که چرا ایمیل مارکتینگ یا خبرنامه های موفقی در وبسایت خود ندارید؟

سلام دوستان،

امروز را با ما باشید تا در مورد اشکالاتی که یک ایمیل میتواند داشته باشد و اشتباهات ایمیل ها که باعث نادیده گرفته شدن آنها توسط کاربران میشوند صحبت کنیم.

میدانید ایمیل ها را باید به چه کسانی ارسال کنید؟

طبق گزارشاتی که در دوسال میلادی گذشته ثبت شده است از هر ۳۵ میلیون ایمیلی که به کاربران ارسال شده است فقط ۲۵ عدد منتهی به خرید نهایی شده است. البته این ایمیل مارکتینگ هدف دار نبوده است. از نظر بزرگترین کارشناسان دنیای تجارت الکترونیک، ایمیل مارکتینگ و خبرنامه ها باید هدف دار باشند. در واقع شما باید به کاربرانی که مخاطب وبسایت و تجارت شما کوچک یا بزرگ هستند ایمیل ها را ارسال کنید به همین دلیل است که ارسال ایمیل به یک بانک ایمیل سودآوری زیادی ندارد و البته یک ضرر حتمی را نیز به دنبال دارد.

اما چرا ایمیل هایتان توسط کاربران نادیده گرفته میشوند؟

جذابیت، بله این عنصر همیشه توانسته موفقیت بعضی افراد را با اجبار برخی برای تجربه فراهم کرده است. همین که عنوان ایمیل ارسالی شما خیلی خوب و جذاب باشد که بتواند کاربر را به بازکردن ایمیل مشتاق کند حرکت اول را خوب انجام داده اید.

باید روی عنوان ایمیل ها همیشه کار کنید. برای این بخش همیشه زمان کمی بگذارید و دقت زیادی در این زمینه داشته باشید.

محتوای ایمیل ها باید چگونه باشد؟

اگر از جذابیت با طعم کذب استفاده کنید بازی را خواهید باخت. هیچ وقت اعتماد مخاطب برای سرزدن به صفحه محصول خود را با عناوین کذب و غیر قابل تصویر مانند “تماما رایگان” و امثال اینها که کاربر در مرحله نهایی با آن روبرو میشود خراب نکنید. اعتماد کاربر را ارج نهید و از همان اول از فواید محصول صحبت کنید. بگذارید با محصولات شما آشنا شوند.

حتما بخوانید   هشت تا از بهترین افزونه های اسلایدر رایگان در وردپرس

تیر خود را به موقع پرتاب کنید…

اگر بیشتر کسانی که مخاطب وبسایت شما هستند در ادارات یا سازمان های دولتی و خصوصی رسمی شاغل هستند شاید تا پایان هفته وقتی برای بررسی ایمیل های خود نداشته باشند به این ترتیب شما باید زمان بندی خوبی برای ارسال ایمیل های خود داشته باشد. بهتر است کاربران خود را طبقه بندی کنید و ایمیل هایتان را در زمانی که برای آنان مناسب است ارسال کنید. تا اندازه ای که زمان بندی شما برای آنان مناسب باشد احتمال بازشدن ایمیل شما توسط آنان بیشتر از قبل میشود.

در بیان محصولات چه لحنی داشته باشیم؟

ببینید موضوع اینست که شما بتوانید منظور خود را طوری بیان کنید که هم مخاطب بتواند منظور شما را بفهمد هم اینکه از خواندن ایمیل شما پشیمان نباشدو فقط کافیست یکبار چرند و پرند برای مخاطب خود ارسال کنید باور کنید خیلی سخت است وی را پس بگیرید. پس در انتخاب محتوا همیشه آن را به بهترین نویسنده تیم محول کنید. هم چنین مانند تمام وبلاگ نویسان و حتی بزرگان دنیا شما نیز نیاز دارید تا کتاب بخوانید. از کتاب ها برای پیشرفت بهتر کمک بگیرید.

امیدواریم در بهبود تجارت و علم آموزی شما سهیم باشیم.

موفق باشید.

ارائه ای از وردپرس پلاس – مرجع: قالب وردپرس – افزونه تجاری وردپرس – آموزش بازاریابی اینترنتی

امتیاز شما به این مطلب (:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *