خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / ایمیل مارکتینگ / لغو اشتراک مستقیم یا تنظیم سطح دریافت خبرنامه ها
لغو اشتراک مستقیم یا تنظیم سطح دریافت خبرنامه ها - وردپرس پلاس

لغو اشتراک مستقیم یا تنظیم سطح دریافت خبرنامه ها

چرا باید صفحه بهتری برای لغو اشتراک دریافت خبرنامه ها برای کاربران خود بسازیم؟

سلام دوستان؛

هر وبسایتی را که همین الان باز کنید مطمئنا به شما پیشنهاد میدهد تا در خبرنامه های آنان مشترک شوید و مطالب دسته اول وبسایت را همیشه در صندوق ایمیل خود داشته باشید.

خبرنامه های وبسایت با خبرنامه های تبلیغاتی تفاوتی اساسی دارند. خبرنامه های وبسایت معمولا حاوی اطلاعاتی در مورد محتوا و مطالب جدیدی است که تازه در وبسایت انتشار یافته اند و اگر سرویس خبرنامه دریافت جدیدترین مطالب وبسایت را در یک وبسایت مشاهده مکنید مطمئن باشید از این طریق هیچ گاه برای شما جدید تبلیغ نمیشوند بلکه فقط محتوا و مطالبی که برای جذب بازدید در اختیار عموم قرار گرفته است از این طریق نیز بدست شما میرسد.

اما چگونه است که در همین صندوق ایمیل و با همین ایمیل آدرس، شما از همین وبسایت به شیوه ای دیگر خبرنامه های تبلیغاتی محصولات جدید را دریافت میکنید که تفاوت اساسی با خبرنامه های مطالب جدید دارد. نکته اینجاست که شما با موافقت با دریافت جدیدترین اخبار یک وبسایت ایمیل خود را در اختیار آنان قرار داده اید. بنابراین از ایمیل شما برای ایمیل های تبلیغاتی که با سرویس های پیشرفته نظارتی ارسال میشود استفاده شده است.

به هر حال در اینجا صحبت از اینست که شما صاحب خبرنامه ها هستید و اگر از ایمیل های تبلیغاتی برای معرفی محصولات جدید به کاربران استفاده میکنید باید از سرویس های ایمیل مارکتینگ استفاده کنید. تا نظارتی روی صندوق ایمیل کاربران داشته باشید و آمار های مختلف ایمیل ها را تحت کنترل داشته باشید.

حتما بخوانید   بهینه سازی سایت با افزونه چند کاربردی Jetpcak

اما چگونه ایمیل کاربران را بدست آوریم؟

همیشه در قسمت ثابتی از وبسایت خود مانند سایدبار یا دکمه های شناور، در کنار دکمه های شیکه های اجتماعی دکمه ثبت نام را نیز در اختیار کاربران خود قرار دهید.

این نکته را فراموش نکنید: هیچ گاه ثبت نام را اجباری نکنید حتی اگر بزرگترین وبسایت های ایرانی را داشته باشید باز هم رقیب دارید پس اگر این قدم را شما اشتباه برداشته و رقیب شما درست برداشته باشد. ضربه سنگینی به خود وارد کرده اید.

باور کنید کاربران گاهی اوقات روی زمان بندی خود آنقدر حساس میشوند که حتی حاضر به پرکدن یک فرم هم نخواهند بود…

خبرنامه های شما باید به چه شیوه ای ارسال شود؟لغو اشتراک مستقیم یا تنظیم سطح دریافت خبرنامه ها - وردپرس پلاس

در خبرنامه های خود دسته های مختلف محتتوا را طبقه بندی و متمایز کنید. به هر حال همه مردم علاقه های مشترک ندارند! اگر داشتند تنوع حال حاضر را هیچ وقت به چشم نمی دیدیم.

خبرنامه های خود را طبقه بندی کنید: به این صورت که سطح مختلفی برای دریافت خبرنامه در نظر بگیرید، مثلا سطح اول را فقط برای تخفیف های ماهانه و مناسبتی محصولات تنظیم کنید، سطح دوم را برای دریافت تخفیف های هفتگی و جزئی تنظیم کنید و سطح دیگری را برای دریافت جدیدترین محصولات و …

در انتهای ایمیل های خود همیشه تنظیم دریافت خبرنامه را قرار دهید نه دکمه لغو اشتراک، به این ترتیب کاربران میتوانند سطح دریافت ایمیل های خود را هر زمان که میل داشتند تغییر دهند. در این صورت همیشه شانس بیشتری برای نگه داری کاربران در صندوق ایمیل خود دارید.

 

 

ارائه ای از وردپرس پلاس – مرجع: قالب وردپرس  افزونه تجاری وردپرس  آموزش بازاریابی اینترنتی

امتیاز شما به این مطلب (:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *