خانه / وبلاگ / گوناگون / ارتباط با مشتری / مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat
مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

 

سلام دوستان

میدانیم که تماس با کاربران وبسایت از طریق های مختلف همیشه توانسته نتایج مختلفی را به همراه داشته باشد، امروز با آموزش افزونه رایگان وردپرس What’sHelp Chat Button میخواهیم سرویسی را در وبسایت وردپرس راه اندازی کنیم که به ما اجازه میدهد تا به طور کاملا کنترل شده، مدیریت آسان، تجزیه پیشرفته اطلاعات و همچنین کاربری بسیار آسان یک سرویس مشاوره به مشتری یا راهنمایی کاربران در مورد محصولات وبسایت راه اندازی کنیم.

اینکه بخشی از وبسایت شما توانایی این را داشته باشد که برای کاربران شما بستر مشاوره را فراهم کند تقریبا حیاتی است. اگر به هر وبسایتی که اقدام به فروش محصولات میکند سری بزنید خواهید دید که سیستمی راه اندازی کرده اند که با آن میتوان خیلی ساده با اپراتورهای فروشگاه، شرکت و… ارتباط برقرار کرد، از آنها راهنمایی های لازم را دریافت کرد، مشاوره گرفت یا به پاسخ سوال های قبل از خرید به آسانی دست پیدا کرد.

 

افزونه رایگان وردپرس What’sHelp Chat Button

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

این افزونه رایگان در واقع افزونه رایگان شرکت ارئه دهنده سرویس یاد شده است، این شرکت برای اینکه سرویس خود را حتی در این اوایل کار که در نسخه آزمایشی یا بتا به سر میبرد در بین کاربران سرویس مدیریت محتوای محبوب وردپرس ترویج دهد، این افزونه را منتشر کرده است.

خیلی ساده برای اینکه از این سرویس خوب و رایگان (+ پلن های تجاری …) بتوان استفاده کرد، به وبسایت توسعه دهنده مراجعه میکنید، حساب کاربری خود را ایجاد کرده، افزونه را در وبسایت خود نصب کرده و کارهای آسان را در یکی دو مرحله انجام میدهید.

 

آموزش تصویری کار با افزونه رایگان وردپرس What’sHelp Chat Button

افزونه را نصب کرده و آن را فعال کنید، دقت کنید که تمام چیزی که این افزونه ارائه میدهد اینست که وبسایت شما را با سرویس توسعه دهنده مرتبط میکند، این یعنی اینکه شما برای پشتیبانی از مشتریان خود یا مشاوره به خریداران باید از پنل حساب کاربری خود در وبسایت توسعه دهنده استفاده کنید.

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

بنابراین به وبسایت توسعه دهنده رفته، در همین ابتدا میتوانید به پایین تر پیمایش کرده و یا اینکه روی دکمه ایجاد دکمه Get Your Button کلیک کنید.

 

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

در اینجا سرویس های خود را انتخاب کنید، اگر تلگرام را انتخاب میکنید، شما به نام کاربری روبات خود و همچنین کد دسترسی آن موسوم به token نیاز دارید. همچنین از واتساپ، وایبر و لاین و حتی پیام رسان فیسبوک نیز میتوانید استفاده کنید.

 

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

در بخش سفارشی سازی دکمه، میتوانید رنگ بندی مناسب را انتخاب کرده، لوگوی وبسایت خود را به صورت آدرس دانلود لوگو قرار داده، در بخش Greeting message پیغام آغازین خود را نوشته، موقعیت آن را در کناره ی چپ یا راست برگه انتخاب کنید، و نام دکمه را بنویسید. در نهایت میتوانید پیشنمایش آن را در سمت راست مشاهده کنید.

 

حتما بخوانید   تغییر رمز حساب مدیریت و دسترسی به پیشخوان از طریق هاست

 

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

برای افزودن دکمه به وبسایت خود، ایمیل خود را وارد کرده و روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید.

 

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

سپس کدی که برای شما نمایش داده میشود را کپی کنید. به پیشخوان وبسایت خود بروید.

 

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

کدی که دارید را در اینجا قرار داده و روی دکمه آبی رنگ ذخیره تغییرات کلیک کنید.

 

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

برای اینکه پنل خود را کامل کرده و حساب کاربری خود را راه اندازی کنید، در وبسایت مورد نظر، روی SignUp کلیک کرده و عضویت خود را اعلام کنید. در فرمی که در اختیار شما قرار گرفته است اطلاعات را وارد کرده و برای وبسایت خود یک زیردامنه که در کنار دامنه اصلی توسعه دهنده نمایش داده میشود یک نام بنویسید.

 

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

این جا پنل کاربری شماست، در این قسمت میتوانید در نوار نارنجی رنگ از حساب کاربری خود خارج شوید، پروفایل خود را ویرایش کنید، در بین گفتگوهای انجام شده جستجو کنید.

در سمت چپ میتوانید پیغام ها، پیغام های خود شما به عنوان اپراتور، پیغام های بسته، جفنگ یا واگذار شده به خود را مشاهده کنید. در بخش People میتوانید بین کاربران به جستجو بپردازید، از طریق Broadcasting  برای کاربران خود پیغام ارسال کنید. البته این گزینه در حال حاضر فقط برای کسانی قابل نمایش است یا اینکه شما میتوانید برای آنان ارسال کنید که از طریق پیام رسان فیسبوک با شما ارتباط برقرار کرده اند که برای کشور ما چندان کاربردی به نظر نمیرسد.

 

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

در نهایت از بخش تجزیه و تحلیل Analytics نیز میتوانید به جزئیاتی که نیاز دارید رسیدگی کنید. تعداد پیغام ها، مکالمات بسته شده، زمان های صرف شده برای صحبت با کاربران، میزان مکالمات و حتی تاریخ گفتگوهای انجام شده در اختیار شما قرار گرفته است.

 

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

در بخش پیشخوان اصلی، قسمتی وجود دارد که میتوان از آن برای پاسخ گویی خودکار به کاربران ارسال کرد، در واقع در تصویری که مشاهده میکنید متنی که انتخاب شده است میتواند به هر متنی که شما میپسندید تغییر پیدا کند.

 

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

همچنین برای افزودن کانال های خود باید از این قسمت اقدام کنید، در بالاتر بخش کانال ها Channels روی گزینه ADD NEW کلیک کنید، در اینجا ما تلگرام را انتخاب میکنیم.

 

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

همانطور که مشاهده میکنید نیاز به توکن روبات دارد که ما توکن را بدست آورده ایم، برای بدست آوردن Token روبات همانند ادامه اقدام کنید و در نهایت کانال خود را ایجاد کنید.

 

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat

در تلگرام روبات اصلی شرکت یعنی BotFather را جستجو کنید، روی گزینه های نمایش داده شده، گزینه ی روبات جدید /newbot را کلیک کرده، برای آن نامی که میخواهید را بنویسید. سپس به نام کاربری آن کلمه Bot را اضافه کرده و در نهایت توکن را دریافت کنید.

توکن را در اختیار بخش قبلی قرار دهید و کانال خود را راه اندازی کنید. همچنین، در این وبسایت بخشی به نام اعلانیه های دسکتاپ Desktop Notification نمایش داده خواهد شد که با پذیرفتن آن میتوانید تمامی مکالمات جدید را به صورت اعلانیه در مرورگر خود مشاهده کنید که به شما کمک میکند به راحتی در دسترس باشید و به کاربران جدید رسیدگی کنید.

 

اطلاعات افزونه رایگان وردپرس What’sHelp Chat Button

صفحه افزونه

از اینکه توانستیم چنین آموزشی را برای شما کاربران عزیز تهیه کنیم، خرسندیم، شما میتوانید کنار اینکه سوالات خود را از مشکلات کار با این سرویس با ما مطرح کنید، لینک این مطلب را برای دوستان خود ارسال کرده یا با همرسانی کردن آن در شبکه های اجتماعی به ترویج این مقاله کمک کنید.

 

تهیه شده در وردپرس پلاس

مشاوره و گفتگو با کاربران وبسایت با What’sHelp Chat
5 (100%) 2 votes
مـخابره های تـلگرامـی وردپــرس پــــلاس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *