خانه / وردپرس / آموزش وردپرس / پشتیبانی از مشتریان – ۱۴ افزونه وردپرس چت و گفتگو
پشتیبانی از مشتریان - 14 افزونه وردپرس چت و گفتگو

پشتیبانی از مشتریان – ۱۴ افزونه وردپرس چت و گفتگو

سلام دوستان

پشتیبانی زنده و چت با مشتریان و یا مشاوره به کاربران در وبسایت از اهمیت زیادی برخوردار است، امروزه بخش بزرگی از فروش وبسایت ها را همین پشتیبانی زنده در وبسایت رقم میزند. تقریبا بزرگترین وبسایت های فروشگاهی و حتی بیشتر شرکت های دنیا در وبسایت خود از سیستم مشاوره آنلاین و پاسخگویی زنده به سوالات کاربران خود استفاده می کنند.

 

پشتیبانی زنده چه تاثیری روی وبسایت دارد و از چه نظر مهم است؟

سیستم مشاوره به کاربر که همان پشتیبانی زنده یا چت زنده Live Chat  نامیده می شود، از نظر تجربه کاربری نیز بررسی نخواهد شد، بلکه از نظر مشتری مداری و مدیریت فروش بررسی می شود. امروز اگر کاربر در وبسایت شما محصولی را مشاهده کند، سریعا دست به جیب نمی شود تا آن را خریداری کند، خصوصا جامعه آنلاین کشور ما به همین راحتی ها برای خرید محصول هزینه نمی کند.

اما مسئله همیشه در جایی باید تغییر کند و همین مشاوره میتواند کمک کند تا تغییر بازی به سود شما باشد، تا شما بتوانید فروش داشته باشید، تا بتوانید نرخ تبدیل خود را بالا ببرید، تا بتوانید به هدف خود دست پیدا کنید و کاربر را به بدون هزینه ای اضافی جذب کنید.

 

آیا افزایش فروش به کمک سیستم چت زنده و مشاوره ممکن است؟

این سوالی است که همیشه در ذهن ما نقش میگیرد، مخصوصا وقتی به وبسایت های مهمی نگاه میکنیم و برنامه آنها برای پشتیبانی زنده از مشتری و پاسخ به سولات کاربران را مشاهده میکنیم. وبسایت اپراتور ایرانسل و سرویس دهنده اینترنت های وب، هر دو این سیستم را به وبسایت خود اضافه کرده اند، و همین مورد یکی از بهترین مهره های آنان برای جلب رضایت مشتریان است.

چرا مشاوره زنده میتواند تاثیر زیادی در فروش داشته باشد؟

مسلما وبسایت ها وقتی سیستم پشتیبانی آنی و مشاوره را به وبسایت خود اضافه میکنند، باید به این مهم دست پیدا کرده باشند که کارمند پشتیبانی باید علاقمند به این کار باشد تا بتواند مشکل کاربر را حل کند.

 

عنوان ما در این بخش تاثیر  مشاوره زنده وبسایت روی فروش بود و نه صرفا افزایش فروش

افزایش فروش محصولات وبسایت و فروشگاه شما تنها زمانی ممکن است که محصول شما بتواند به آنچه کاربر نیاز دارد پاسخ مثبت بدهد. و هنگامی که به مشتری مشاوره میدهید، باید به این فکر هم باشید که نحوه مشاوره دادن میتواند کاربر را تبدیل به مشتری کند یا اینکه وی را از شما دور کند.

مشاوره هم چنین مشکلی نیز دارد، به جای تبدیل کاربر بازدید کننده به مشتری، میتواند نقشی از یک فروشگاه در ذهن کاربر ایجاد کند که فقط به دنبال فروش محصول است. کاربران زیادی وجود دارند که حتی از صحبت های اولیه با کارمند یک فروشگاه اطمینان قطعی پیدا کرده اند که این فروشگاه میتواند از مشتری در قبال محصول، پس از نهایی کردن خرید کمک کند. اما به نظر شما اینها میتوانند به تنهایی فروش شما را رقم بزنند؟ باید دید که مشتری شما چه انتظاری دارد. به همین دلیل است که باید بهترین کارمندان خود را در بخش پشتیبانی قرار دهید.

 

پشتیبانی زنده و مشاوره را به وبسایت خود بیاورید:

برای استفاده از خدمات چت و گفتگو با کاربر در وبسایت افزونه های وردپرس همیشه در دسترس هستند، این افزونه ها میتوانند روی وردپرس نصب شده و پنلی را در اختیار شما قرار دهند تا به کمک آن با کاربران وبسایت خود در ارتباط باشید.

اگر کار با افزونه های وردپرس را نمیدانید میتوانید به این مطلب سری بزنید: آموزش تصویری کار با افزونه ها در وردپرس

 

در ادامه هر افزونه وردپرس که معرفی می شود:

  • توانایی راه اندازی یک سیستم پشتیبانی زنده یا مشاوره به کاربر را در وبسایت وردپرس دارد
  • رایگان هستند و از طریق مخزن وردپرس در دسترس هستند
  • بهترین ها در مخزن وردپرس بوده و بیشترین تعداد کاربر را دارند
  • از وبسایت های فارسی و ایرانی پشتیبانی میکنند
  • بر خلاف افزونه های متفرقه چت و مشاوره، فشاری روی سرور و هاست شما ایجاد نخواهند کرد
  • بزودی آموزش استفاده از آن در وبسایت قرار خواهد گرفت

 

شماره #۱: Smooch.io Live Chat Messaging for your Website

Smooch.io – Live Chat Messaging for your Website

این افزونه وردپرس پشتیبانی از کاربر و مشاوره، یکی از بهترین گزینه ها برای فروشگاه شماست، تنها کاری که باید بکنید نصب آن است، سپس یک کد را در اختیار خواهید گرفت که میتوانید از آن برای اتصال بین وبسایت و پنل خود در وبسایت توسعه دهنده استفاده کنید. خوبی این سرویس اینست که با موبایل هم سازگاری خوبی دارد که کمک میکند از مشتریان موبایلی خود که به طور میانگین ۶۰ درصد از مشتریان امروزی هستند نیز پشتیبانی کنید.

برای استفاده از این افزونه وردپرس جای نگرانی ندارید، کافیست به وبسایت توسعه دهنده رفته و حساب کاربری خود را ایجاد کرده و با نصب افزونه روی وبسایت خود، اتصال بین وبسایت و حساب خود را میسر کرده و در نهایت فرم پرسش و صحبت را در وبسایت نمایش دهید. هر بار کاربری پیغامی برای شما ارسال کند، باید از طریق حسابی که در وبسایت توسعه دهنده دارید به آن پاسخ دهید.

  صفحه افزونه

 

شماره #۲: WooClientZone Lite

WooClientZone Lite

چرا بیشتر کاربران افزونه وردپرس چت زنده WooClientZone Lite را بهترین گزینه میدانند و تمایل شدیدی به استفاه از آن دارند. پاسخ این پرسش را در ادامه بخوانید: تنها چیزی که برای پشتیبانی از مشتری لازم دارید اینست که این افزونه وردپرس را نصب کنید. سپس میتوانید از همان پیشخوان ساده و آشنای وردپرس به کاربران خود پاسخ دهید و با آن ها صحبت کنید. مزیت این افزونه ساده بودن آن است، البته یکی از ویژگی های برتر آن یکپارچه بودن با ووکامرس است.

وقتی صحبت از یکپارچه بودن با ووکامرس می شود یعنی مشتری شما پس از خرید یا قبل از خرید محصولی که مشخص کرده است میتواند در ارتباط با آن از شما مشاوره بگیرد یا بعد از خرید پشتیبانی دریافت کند. همچنین تمام فعالیت هایی که در این افزونه انجام می شود از همان پیشخوان و حتی بخش مخصوص ووکامرس نمایش داده می شود.

  صفحه افزونه

 

شماره #۳: Tidio Live Chat

Tidio Live Chat

با ۲۰ هزار نصب فعال به گزارش مخزن وردپرس، این افزونه وردپرس یکی از برترین  ها برای راه اندازی سیستم مشاوره زنده بوده و امکانات زیادی که دارد نیز دلیل دیگری بر استفاده از این افزونه است. نصب بسیار آسانی دارد و پس از فعال سازی میتوانید وبسایت خود را به حساب کاربری توسعه دهنده وصل کنید تا از خدمات آنها استفاده کنید.

این  افزونه همیشه بروز رسانی های مرتبی را دریافت میکند و با ۱۴۰ زبان سازگاری دارد که فارسی از جمله آن ها نیز هست. در سه سطح مختلف در دسترس است و حتی اجازه میدهد تا کاربران برای اپراتورهای پشتیبانی آفلاین پیغام بگذارند. از ایمیل پشتیبانی خوبی دارد و علاوه بر این ها، با سرویس های ارائه دهنده ایمیل مانند MailChimp و Zendesk و … یکپارچه است.

یکی دیگر از ویژگی برتری که این افزونه نسبت به برخی دیگر دارد اینست که شرایطی فراهم میکند تا اپلیکیشن پشتیبانی از مشتریان را روی مرورگر خود و یا حتی ویندوز و گوشی موبایل نصب کنید تا بتوانید پشتیبانی بهتری از مشتریان خود داشته باشید.

  صفحه افزونه

 

 

حتما بخوانید   چگونه مشکل Missing a Temporary Folder را در وردپرس برطرف کنیم

 

شماره #۴: Free live chat + 24/7 automated bot

Free live chat + 24/7 automated bot

یکی دیگر از بهترین افزونه های ما در این فهرست افزونه وردپرس Free live chat + 24/7 automated bot است، این افزونه یک رابط کاربری بسیار زیبا برای پنل پشتیبانی ارائه میکند. همچنین در کنار آن برنامه های موبایلی خود را هم در دسترس قرار داده تا علاوه بر سرویس رایگان آن، بتوانید پشتیبانی خوبی از مشتریان داشته باشید یا مشاوره خود را همیشه در دسترس کاربران قرار دهید.

اما این افزونه ابزاری دارد که آن را به افزونه متفاوت فهرست ما تبدیل کرده است. چت بات Chat Bot یا سخنگوی خودکار و روباتیکی که میتواند پیام های تنظیم شده شما را برای صحبت با کاربران شما در نظر بگیرد. این سیستم کمک میکند حتی زمانی که در دسترس نباشید باز هم بتوانید همانند یک اپراتور به کاربران پاسخ دهید.

اعلانیه های موبایلی نیز کمک میکنند تا همیشه در جریان سوالات مشتریان خود باشید.

  صفحه افزونه

 

شماره #۵: Live Chat by Supsystic

Live Chat by Supsystic

دیگر افزونه وردپرس فهرست ما Live Chat by Supsystic است، این افزونه امکانات خوبی را در نسخه رایگان ارائه میکند که در ادامه آنها را بررسی میکنیم.

پشتیبانی زنده یا گفتگوی زنده با کاربر، آنالیز لحظه ای کاربر، پنجره های مختلف چت با قابلیت سفارشی سازی و تعداد اپراتورهای مختلف برای پشتیبانی، تاریخچه گفتگوها و حتی اپلکیشن اندروید نیز از ویژگی های این افزونه بوده که آن را تبدیل به گزینه مناسبی کرده تا برای راه اندازی سرویس مشاوره زنده در وبسایت وردپرس استفاده شود.

البته زبان هایی که این افزونه ارائه میکند فعلا محدود است و اگر فکر میکنید کار با آن به زبان انگلیسی برای شما دشوار خواهد بود، میتوانید افزونه های دیگری که در این فهرست معرفی کرده ایم را انتخاب کنید که پنل کاربری و تنظیمات آنها زبان فارسی هم ارائه میکند.

  صفحه افزونه

 

شماره #۶: Drift

Drift

یکی دیگر از بهترین افزونه های فهرست بلند ما، افزونه وردپرس Drift است، این افزونه در ابتدا یکی از ویژگی های بارز خود را یکپارچه بودن با اسلک اعلام کرده است، اگر با اسلک و برنامه های کاربردی و مدیریتی آشنایی ندارید پیشنهاد میکنیم به این فهرست سری بزنید.

افزونه Drift از پشتیبانی آفلاین و از طریق ایمیل پشتیبانی میکند. هر از گاهی تیم پشتیبانی شما آنلاین نیستند، اگر بخواهید باز هم پیغام کاربران را دریافت کنید تا بعدا به آنها پاسخ دهید میتوانید از پشتیبانی ایمیلی استفاده کنید.

از دیگر مزیت های این سرویس، هدف گیری کاربران است، مثلا میتوانید برای بخش خرید یکی از سرویس های شما، تعیین کنید که زمانی که کاربر مشغول به بررسی قیمت ها باشد، پیشنهاد مشاوره از جانب شما به وی نمایش داده شود تا بتوانید با وی صحبت کرده و بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید.

این سرویس مشاوره زنده با سرویس های دیگری شامل MailChimp و Intercom و ۱۰۰ سرویس دیگر نیز ترکیب شده و عملکردی یکپارچه ارائه میکند. در یک کلام اگر به دنبال یک گزینه مناسب برای راه اندازی سرویس مشاوره هستید میتوانید با این افزونه یکی از بهترین سرویس های پشتیبانی را ارائه کنید.

  صفحه افزونه

 

شماره #۷: Chatnox Live Chat Plugin

Chatnox Live Chat Plugin

افزونه شماره ۷ ما در این فهرست، ویژگی خوبی دارد که برخی افزونه های دیگر فاقد آن هستند، کاربران شما میتوانند برای شما و اپراتورهای پشتیبانی شما فایل ارسال کنند و فایل دریافت کنند، که این ویژگی آن را به گزینه ای مناسب برای پشتیبانی تبدیل میکند. یکی دیگر از امکانات این افزونه، نمایش لحظه ای برخی کاربران وبسایت شماست. میتوانید در پنل افزونه رفتار کاربران در وبسایت خود را به طور لحظه ای مشاهده کنید.

همانطور که مشخص است کاربران از موبایل هم برای دیدن وبسایت استفاده میکنند و البته سهم بیشتری از کاربران از موبایل برای خرید استفاده میکنند، این افزونه میتواند سیستم چت و گفتگو را در وبسایت شما برای کاربران موبایل نیز فراهم کند. علاوه بر اینها، اپلیکیشن موبایل این سرویس میتواند پشتیبانی از کاربران را به دستگاه اندروید و آیفون شما بیاورد تا همیشه با کاربران خود در ارتباط باشید.

  صفحه افزونه

 

شماره #۸: Chatroll Live Chat

Chatroll Live Chat

اگر در این فهرست برتری افزونه ها به خاطر میزان سفارشی سازی آنها باشد و توانایی آنها در ارائه طرح های سفارشی را مد نظر قرار دهید، میتوانید شماره ۸ این فهرست یعنی Chatroll Live Chat را برترین بدانید. ویژگی هایی که این افزونه ارائه میکنند همه قابل تغییر است و میتوانید دقیقا طرحی را انتخاب کنید که با وبسایت شما یکی باشد و همخوانی خوبی ارائه کند.

چت و صحبت زنده با مشتریان و کاربران از ویژگی های بارز آن است، اما این افزونه میتواند کارهای دیگری هم انجام دهد: برای مثال میتوانید با کدنویسی، استایل آن را تغییر دهید، در ۱۱ زبان مختلف میتوانید از آن استفاده کنید، میتوانید در پست ها و برگه های وبسایت فرم های چت و گفتگو را قرار دهید، میتوانید به کاربران اجازه دهد از شبکه های اجتماعی برای ورود به وبسایت استفاده کنند، و همچنین این افزونه با پروفایل های کاربری خود وردپرس و بادی پرس نیز یکپارچه است.

تمام ترافیکی که کاربران با استفاده از این افزونه برای ارتباط با شما استفاده میکنند در سرورهای توسعه دهنده افزونه میزبانی شده و هیچ گونه فشاری به سرور و هاست وبسایت شما وارد نمیشود، همچنین با این افزونه میتوانید بی نهایت گفتگوی مختلف داشته باشید و در هر گفتگو هم میتوانید پیغام های مهم را به بخش بالای گفتگو سنجاق کنید.

  صفحه افزونه

 

شماره #۹: Crisp Live Chat

Crisp Live Chat

وقتی ۹۰ درصد کاربران همیشه بدون هیچ کاری وبسایت را رها کرده و با بی دقتی به چیزی که ارائه کرده اید از وبسایت خارج می شوند، وقتش رسیده که آنها را تبدیل به مشتری کنید. اولین چیزی که برای این کار نیاز دارید نیز یک صحبت صمیمانه با کاربران است، با افزونه وردپرس Crisp Live Chat میتوانید در همان ابتدای ورود کاربر به وبسایت، یک صحبت یا مشاوره را پیشنهاد کنید. چرا باید این کار را انجام دهید؟ در ابتدای همین مقاله هم گفتیم که نیاز دارید با کاربران صحبت کنید و آنها را مجاب کنید از شما خرید کنند، پس از خرید این به پشتیبانی شما بستگی دارد تا وفاداری را در مشتری ایجاد کند و آن را زنده نگه دارد. در نهایت این شما هستید که از ارتباط با کاربر باید سود ببرید اما فراموش نکنید که برای وی یک خرید خوب و مطمئن رقم بزنید که با آگاهی کامل صورت گرفته باشد.

افزونه وردپرس Crisp Live Chat میتواند یک سیستم کامل پشتیبانی و مشاوره باشد، سیستمی که میتواند یک چت و گفتگوی کامل را به وبسایت شما بیاورد، کاربر سوال بپرسد، شکلک ها را به پیغام خود اضافه کند یا اینکه برای پشتیبانی و سوال یک فایل تصویری یا هر چیز دیگری ارسال کند.

تاریخچه گفتگو همیشه باقی میماند تا بتوانید مدیریت خوبی روی آن داشته باشید، در نهایت از طریق پنل حساب کاربری خود در وبسایت توسعه دهنده، میتوانید هر گفتگوی را کنترل کنید. میتوانید فرم گفتگو و طراحی ظاهری آن را کاملا سفارشی کنید تا با وبسایت شما همخوانی بهتری داشته باشد.

علاوه بر وبسایت توسعه دهنده، میتوانید از اپ های موبایل اندروید و آیفون آنها هم برای مدیریت و ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید که از دیگر ویژگی های برتر این افزونه می باشد.

  صفحه افزونه

 

حتما بخوانید   هشت تا از بهترین افزونه های اسلایدر رایگان در وردپرس

 

شماره #۱۰: GetSiteControl Widgets

GetSiteControl Widgets

افزونه وردپرس GetSiteControl Widgets تنها یک سرویس پشتیبانی از کاربر نیست، علاوه بر راه اندازی سیستم مشاوره و گفتگوی زنده در وبسایت، GetSiteControl Widgets میتواند کارهای مختلف دیگری انجام دهد و ابزارهای بیشتری را به وبسایت شما بیاورد که سیستم چت و گفتگو فقط یکی از آنهاست.

ابزارک هایی که در این سرویس ارائه می شوند، شامل فرم عضویت، پاپ آپ، فرم تماس، اخبار، شبکه های اجتماعی، آزمون و گفتگوی زنده است. اگرچه دلیل معرفی این افزونه در فهرست ما ابزارک گفتگوی آن است، اما این افزونه توانایی خاصی در افزودن ویژگی های مختلف به وبسایت وردپرس دارد.

سیستم پشتیبانی این افزونه روی وبسایت توسعه دهنده ارائه می شود و از افزونه فقط برای اتصال وبسایت شما به حساب کاربری و پنل استفاده می شود این یعنی هیچ گونه فشاری به وبسایت شما و منابع آن شامل هاست و سرور وارد نمی شود و میتوانید بدون هیچ نگرانی، حجم زیادی از کاربران را پشتیبانی کنید.

بروز رسانی این افزونه به طور مرتب منتشر می شود و هیچ گونه مشکلی از این بابت نخواهید داشت، رابط کاربری وبسایت توسعه دهنده هم که جای خود دارد، یک طراحی متریال و مدرن که میتواند استفاده از آن را هم لذت بخش تر نیز بکند.

  صفحه افزونه

 

شماره #۱۱: Pure Chat Live Chat Plugin

Pure Chat – Live Chat Plugin

این افزونه هم علاوه بر ویژگی های معمولی شامل پنل کنترل پشتیبانی و میزبانی کردن ترافیک کاربران برای مشاوره در سرورهای خود، اپلیکیشن های موبایل و فرم های قابل سفارشی، میتواند اعلانیه های صوتی هم برای پشتیانی داشته باشد، از آواتار یا نمایه پشتیبانی میکند و پنل کاربری آن یک رابط کاربری بسیار زیبا دارد و البته امکانات پنل هم میتواند یکی از امتیازات و برتری های این افزونه باشد.

خلاصه کلام اینکه از هر نظری که بخواهید میتوانید از این افزونه برای راه اندازی یک سیستم پشتیبانی و مشاوره استفاده کنید و برای مشاوره دادن به کاربران، هیچ گونه  کم و کاستی نداشته باشید.

نصب ساده آن هم دیگر مزیت این سرویس است، افزونه را نصب کنید، در حساب توسعه دهنده یک حساب باز کرده و پنل خود را راه اندازی کنید، در نهایت از طریق افزونه پنل کاربری خود در وبسایت توسعه دهنده را به وبسایت خود متصل کرده و پشتیبانی از کاربران و گفتگوی زنده درون وبسایت خود را استارت بزنید.

  صفحه افزونه

 

شماره #۱۲: Smartsupp Live Chat

Smartsupp Live Chat

افزونه وردپرس محبوب دیگری که در فهرست ما قرار دارد، Smartsupp Live Chat است، این افزونه با ۹ هزار نصب فعال از بهترین ها در زمینه راه اندازی سیستم مشاوره در وردپرس است. امکاناتی که به صورت رایگان میتوان در اختیار داشت زیاد است، و از جمله آنها میتوان به سفارشی سازی تمام قسمت های باکس گفتگو اشاره کرد. میتوان متن و جملات آغازین را تغییر داد و رنگ بندی دلخواه خود را استفاده کرد.

این افزونه سازگاری خوبی با وبسایت ها دارد، از پروتکل امن SSL در وبسایت پشتیبانی میکند، برنامه های موبایل این سرویس برای پشتیبانی شامل اپ اندروید، آیفون و ویندوز فون است، اعلانیه های ایمیلی، یادداشت های کاربری، تاریخچه گفتگو به مدت ۱۴ روز، اپلیکیشن دسکتاپ، حساب کاربری آنلاین، میزبانی ترافیک در سایت توسعه دهنده، اپراتورهای پشتیبان نامحدود و اعلانیه های صوتی و تصویری، کدهای کوتاه، رتبه دهی به اپراتورهای پشتیبانی، چت نامحدود و حتی تعداد نامحدود وبسایت، تمام چیزیست که شما به رایگان از آن استفاده کنید و یک سیستم مشاوره بسیار حرفه ای را برای وبسایت خود راه اندازی کنید.

  صفحه افزونه

 

شماره #۱۳: JivoChat Live Chat

JivoChat Live Chat

در این فهرست قطعا باید نام افزونه معروفی هم باشد که بیشتر وبسایت های فارسی زبان نیز به شدت از آن استفاده میکنند. افزونه وردپرس JivoChat Live Chat میتواند برای راه اندازی یک سیستم مشاوره استفاده شود، اما میتواند به عنوان یک گزینه برای فرم تماس نیز به کار گرفته شود. در برگه معرفی این افزونه وردپرس، توسعه دهنده آن را بهترین افزونه چت و گفتگو نامیده است که البته دلایل آنها را هم بررسی خواهیم کرد.

یک حساب کاربری در وبسایت توسعه دهنده ایجاد کنید و تعداد نامحدودی وبسایت را به حساب خود اضافه  کنید، به محض ورود کاربر به وبسایت به وی مشاوره و گفتگوی خود را پیشنهاد دهید. در نسخه موبایل خود نیز میتوانید فرم مشاوره را در اختیار کاربر قرار دهید، سیستم مشاوره خود را میتوانید به ۲۰ زبان سفارشی سازی کنید، از فرم های تماس آفلاین استفاده کنید. گفتگوی نامحدودی با کاربران خود داشته باشید.

این افزونه نیز از SSL امن وبسایت ها پشتیبانی میکند و البته برنامه موبایل اندروید و آیفون آن هم به رایگان در اختیار شماست تا از مشتری پشتیبانی کنید.

در یک کلام، هم اکنون ۱۶۵ هزار وبسایت از سرویس این شرکت برای پشتیبانی و مشاوره به مشتریان خود استفاده میکنند. شما هم میتوانید چنین سیستم قدرتمندی را رایگان استفاده کنید. فقط کافیست افزونه را نصب کنید.

  صفحه افزونه

 

 

شماره #۱۴: Zendesk Chat

Zendesk Chat

افزونه وردپرس Zendesk Chat نیز گزینه آخر فهرست ما برای راه اندازی سرویس مشاوره است. البته قرار گرفتن در آخر این لیست، به معنی ناکارآمدی آن نیست، چیز خاصی ترتیب این فهرست را تعیین نکرده است. افزونه Zendesk Chat میتواند علاوه بر سیستم مشاوره، با استفاده از ایمیل ها، نقش یک فرم تماس را هم بازی کند.

این افزونه و فرمی که برای مشاوره ارائه میکند به خوبی با دستگاه های مختلف، مرورگرها و موبایل سازگاری دارد. همچنین این افزونه قابلیت پیشنهاد مشاوره را مانند برخی از افزونه های این فهرست دارد.

داشبود کنترل پشتیبانی و مشاوره این سرویس رابط کاربری زیبایی دارد، ابزارهای متنوعی هم درون آن نهفته است که میتوانید جریان رفتار کاربران را مشاهده کنید، میتوانید وضعیت و آمارهای مختلف را بررسی کنید و در نهایت ابزارکی که برای مشاوره انتخاب میکنید میتواند تماما با سبک طراحی وبسایت و سلیقه شما سفارشی سازی شود.

  صفحه افزونه

 

پایان

این بود فهرست ما از ۱۴ افزونه برتری که میتوانند یک سرویس مشاوره بسیار مناسب و کارآمد را به وبسایت شما بیاورند. سرویس هایی که کمک میکنند فروش خود را بیشتر کنید، سرویس هایی که میتوانند شما را به مشتری هایتان نزدیک تر کنند و تجربه کاربری را درون وبسایت بهبود دهند. این سیستم های گفتگو و مشاوره کمک میکنند تیم پشتیبانی شما ارتباطی بهتر با مشتری داشته باشد که نتیجه آن رضایت مندی بیشتر مشتری و خرسندی کلی پرسنل شما را در پی دارد.

کنترلی که روی پشتیبانی دارید و مشاوره ی زنده ای که میتوانید به کمک این افزونه ها و ابزارها در وبسایت خود راه اندازی کنید نشان خواهند داد که وبسایت شما صرفا تمرکزی روی فروش ندارد و به مشتری خود اهمیت میدهد.

امیدواریم این فهرست توانسته باشد ابزاری که مناسب کار شماست را در اختیارتان قرار داده باشد. برای معرفی افزونه های بهتر میتوانید از دیدگاه ها استفاده کنید یا اینکه آموزش کار با هر کدام را نیاز داشته باشید، میتوانید درخواست دهید تا برای شما تهیه شود.

 

تهیه شده در گروه تولید محتوای وردپرس پلاس – ارائه دهنده قالب وردپرس

پشتیبانی از مشتریان – ۱۴ افزونه وردپرس چت و گفتگو
۵ (۱۰۰%) ۳ votes
مـخابره های تـلگرامـی وردپــرس پــــلاس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *